De ce să ne alegi

De câte ori ți-ai spus...?
  • Aș fi putut să fac mai multe, dar nu am avut timp.
  • Aș fi vrut să rezolv mai bine, dar nu am avut alături profesioniștii de care aveam nevoie.
  • Cel mai mult mă doare să fac lucruri care nu mă definesc și nu îmi plac.
  • Dacă mi-ar fi spus cineva înainte de a începe o afacere că va fi atât de greu, probabil aș fi renunțat!
E în regulă! Te înțelegem!

Marele dușman al antreprenorului român este timpul. Apoi, urmează lipsa de concentrare cauzată de task-urile minuțioase care nu fac plăcere, precum și cea a experienței în ceea ce privește anumite segmente de business. Deși presiunea e imensă și toată lumea crede că antreprenorul trebuie să fie expert în toate, lucrurile nu sunt chiar atât de complicate. Așa cum ți-ai lăsat cu încredere actele pe mâna unui contabil priceput sau partea tehnică pe umerii unui IT-ist cu experiență, exact așa și restul task-urilor pot fi externalizate cu ușurință, astfel încât să te poți ocupa de lucrurile cu adevărat importante pentru afacere.

  • Dacă timpul nu îți mai ajunge și pentru corectarea textelor, editarea imaginilor, introducerea datelor etc.
  • Dacă vrei să economisești resurse financiare pe care să le investești ulterior în afacere.
  • Dacă simți că site-ul tău nu este suficient de organizat și de clar, iar produsele tale, în loc să atragă prin descrieri și informații utile, mai mult alungă.

Înseamnă că este momentul potrivit să te ajutăm cu sarcinile care „te încurcă” în dezvoltare!

Suntem ghidate de valori și principii de business puternice.

Pentru noi, un business nu este doar o simplă afacere în care vinzi produse și câștigi niște bani. Fiecare proiect are însemnătatea lui pe piață, iar motivul pentru care am ales să ne implicăm în organizarea mai clară a magazinelor online și a cataloagelor de produs este nevoia acută de a ridica nivelul pieței și de a avea satisfacția că le oferim clienților finali răspunsul la problemele și nevoile pe care le au. Suntem loiale unor principii și valori de business care ne-au ajutat de-a lungul timpului să creionăm parteneriate puternice. Printre ele, enumerăm:

  • Transparența
  • Feedback-ul și comunicarea constantă
  • Oferirea de siguranță în ceea ce privește păstrarea și procesarea datelor pe care ni le furnizezi
  • Disponibilitatea constantă
  • Profesionalismul
  • Perfecționismul
  • Punctualitatea

Am ajuns în acest punct datorită faptului că știm perfect că gestionarea eficientă a informațiilor prezente pe un site este extrem de importantă pentru o afacere sănătoasă. Un magazin online are succes doar atunci când fiecare produs prezintă clar specificațiile tehnice, are imagini de calitate și o descriere creativă care să informeze corect.

Toate sarcinile minuțioase...
într-un singur loc

Încărcarea de date precum și editarea imaginilor și a textului sunt sarcini care necesită un efort constant și dedicat. Cel mai potrivit ar fi ca ele să fie realizate de o singură echipă care să se ocupe de absolut tot ceea ce înseamnă partea de informații de pe site (imagini și text), astfel încât platforma să aibă o imagine unitară și completă. Desigur, ai putea să externalizezi partea de imagini către o echipă, cea de introducere de date către altă echipă și așa mai departe, însă o astfel de „împărțeală” nu face decât să îți consume timpul pe administrarea contactelor și a relațiilor cu furnizorii de servicii, astfel încât să te stresezi inutil. Acesta este și motivul pentru care ne-am perfecționat pe o plajă largă de servicii, astfel încât să nu mai fie nevoie să contractezi și alte firme pe lângă noi. Vei avea toate sarcinile într-un singur loc, fără să fie nevoie să faci „ping-pong” între echipe.

 

 

Varietatea oferă siguranță

Un alt lucru care ne recomandă este experiența în industrii diversificate. Până acum am introdus pe site-uri zeci de mii de produse pe nișe diverse, de la mobilier la jucării, articole de îmbrăcăminte, produse cosmetice, iluminare, electronică, picturi, decor pentru casă și multe altele. Această experiență ne-a „călit” și ne-a ajutat să înțelegem perfect unicitatea fiecărui proiect și nevoile personalizate ale fiecăruia, motiv pentru care acum, nu doar că putem livra servicii de calitate, dar te putem ghida și îți putem oferi consultanță în ceea ce privește modul în care este mai bine să îți aranjezi produsele în catalogul online, cum să le împarți pe categorii, ce informații sunt necesare pentru ca lumea să fie convinsă să cumpere de la tine.

Deși oferim servicii adiacente și știm că pentru succesul unui business valoros este nevoie de multe elemente, de la investiții la strategie de branding, fotografie de produs, design și copywriting, suntem încrezători că serviciile noastre sunt cireașa de pe tortul succesului. Asta pentru că un site perfect organizat și care oferă informații relevante și corecte, care răspund nevoilor consumatorilor, va atrage o mulțime de clienți, fapt care va duce la creșterea vânzărilor.

În final, suntem potriviți pentru tine deoarece, cu ajutorul nostru, vei oferi valoare pieței și nișei în care activezi, urcând pe scara succesului și detașându-te, astfel, de concurență.

Vrei să vezi ce spun clienții noștri despre colaborarea cu noi?