Adăugare produse în
magazine online

Deși toate magazinele online sunt diferite și oferă soluții extrem de diversificate, în lumea eCommerce există un element comun tuturor site-urilor de acest tip. Modul în care sunt structurate produsele și paginile acestora pe platformă este cel care va dicta succesul.

Și nu e deloc o exagerare. Un site cu produse și imagini organizate atent, unde detaliile sunt prioritare, va influența procesul de vânzare în sens pozitiv și va ține lumea pe pagină. În schimb, un site dezordonat, cu texte greșite sau formatate astfel încât să fie greu de citit, un site care nu conține detalii și informații tehnice omogene, îl va determina pe client să „te părăsească” la prima interacțiune.

Load more-amico

Pare simplu, însă, în realitate, adăugarea corectă a produselor în magazinele online este o muncă repetitivă, dar care necesită cunoștințe și atenție sporită la detalii, motiv pentru care, mulți dintre antreprenori se vor plafona după câteva produse adăugate, vor fușări și nu vor mai vedea valoarea acestei sarcini extrem de importante în vânzarea propriu-zisă. În alte cazuri, se mai întâmplă ca produsele să fie introduse greșit de la bun început. Din necunoaștere poate, sau, pur și simplu, din lipsă de atenție. Și este în regulă, tocmai de aceea suntem aici, să îți oferim cadou timpul prețios de care ai nevoie pentru creșterea afacerii tale.

Pașii colaborării

Suntem minuțioase de la bun început, astfel încât să ne asigurăm că pornim la drum cu profesionalism și claritate. 

În fond, așa cum nimeni nu își dorește ca în magazinul său online să existe descrieri alambicate și atribute scrise aiurea, așa nici noi nu ne dorim să pornim pe picior greșit.

Credem că detaliile fac diferența dintre un coș abandonat și o comandă finalizată.
  • Întâi, vom avea o discuție incipientă despre proiectul tău, în cadrul căreia vom identifica toate detaliile specifice magazinului online și nevoile pe care le ai, astfel încât să stăpânim cu precizie complexitatea și unicitatea proiectului.
  • Vom identifica tipul de produse care trebuie introduse în site. În prezent, lucrăm cu două tipuri de produse (cele ale căror introducere pe platformă nu implică modificări de texte, adăugiri sau editare de imagini, precum și cele care au nevoie de retuș și introducere suplimentară de date – date oferite de către furnizor, ori de copywriterul cu care colaborezi pe proiect).
  • După stabilirea tuturor detaliilor incipiente, vom reveni cu o ofertă personalizată pe cerințele și bugetul pe care le ai.
  • Ulterior semnării contractului și stabilirii tuturor detaliilor, în cazul adăugării manuale a produselor, vom avea nevoie de credențiale pentru accesul pe platformă, cât și acces în fișierele cu detalii specifice (Google Docs, Excel, PDF etc.). 
  • Recomandarea noastră este să urcăm noi produsele manual pe site, astfel încât să evităm ca, prin folosirea softurilor de automatizare, să se strecoare greșeli de formatare a textelor sau detaliilor tehnice ori, și mai rău, să se strecoare coduri și prețuri modificate. O astfel de soluție, chiar dacă pare că durează mai mult, va preveni ca pe viitor să fie nevoie de angajarea unei alte persoane care să verifice dacă informațiile au fost importate corect pe platformă. În plus, vei evita pierderile soldate în urma comenzilor unor produse cu preț afișat greșit, în cazul în care acesta e mult mai mic.
  • În cazul în care importarea produselor va fi automată, te putem ajuta cu completarea și organizarea fișierelor de import – vezi și serviciile noastre de Introducere și prelucrare date, Documentare produse și research și Editare imagini de produs.
  • În funcție de termenii contractuali pe care îi vom agrea de comun acord, vom oferi feedback constant și vom fi la dispoziția ta pe toată durata proiectului. Nu ne limităm doar la cerințele de bază trasate în discuțiile preliminare, ci ne vom strădui să îți oferim și sfaturi pe parcurs, acolo unde vedem că e loc de îmbunătățiri.

Procedura de lucru

De la descrieri la tag-uri care să ajute la o structurare mai bună a informației, fotografii de produs sau detalii tehnice clare,
toate informațiile vor fi adăugate cu minuțiozitate și atenție la detalii.

Primul pas va fi să primim sau să căutăm toate detaliile despre produsele ce urmează a fi urcate pe platformă. Vom căuta aceste informații pe site-uri de referință, din fișele tehnice sau cataloagele furnizorilor. Ulterior, după configurarea categoriilor și subcategoriilor de produse, vom adăuga produsele pe site, fiind în același timp atente la toate atributele acestora, de la formă la dimensiune, culoare, greutate, producător etc. Ne vom asigura că toate textele sunt curate, așezate la locul lor și formatate într-un mod optim și atrăgător, că tag-urile și atributele produselor sunt corecte, că imaginile sunt clare și de calitate, iar titlurile sunt SEO-friendly.

Servicii cheie

Lista completă a sarcinilor pe care le vom îndeplini va fi personalizată
în funcție de necesitățile site-ului pe care îl deții.
  • Introducerea de date, indiferent de platforma folosită
  • Formatarea textelor (inclusiv cu cod HTML) și editarea lor
  • Traducerea textelor din engleză în română și invers
  • Editarea fotografiilor în concordanță cu recomandările eCommerce (mărime, calitate, fundal etc.)
  • Introducerea de titluri în fotografii și organizarea lor
  • Editarea și formatarea descrierilor de produse
  • Optimizarea SEO de bază a produsului
  • Research pe site-urile furnizorilor sau în fișele tehnice, pentru stabilirea exactă a detaliilor produselor
  • Monitorizarea prețurilor competiției, astfel încât să poți decide cel mai bun cost/produs etc.
Exemple de proiecte în care am folosit acest serviciu:

MARINELA ARDELEAN

NEAKAISA

DANDELION

Cere o ofertă!

Oferă-le clienților tăi ceea ce caută de mult prea mult timp:
  • produse perfect organizate
  • detalii clare și convingătoare
  • imagini reale și profesioniste